Badania satysfakcji Pacjentów

Wyniki ankiety Pacjentów 2014

 

1. Dlaczego Pan/Pani wybrał/a Przychodnię NZOZ OMEGA jako „swoją Przychodnię”?

12. Jak często korzysta Pan/Pani z usług Przychodni?
2

3. Czy uważa Pan/Pani, iż łatwo zapisać się na wizytę do lekarza?

3

4. Jak ocenia Pan/Pani jakość kontaktów telefonicznych?

4

5. Jak ocenia Pan/Pani jakość usług świadczonych przez panie rejestratorki?
5

 

6. Jak ocenia Pan/Pani jakość opieki pielęgniarskiej?

6

7. Jak ocenia Pan/Pani jakość opieki lekarskiej?

7

 

8. Jak ocenia Pan/Pani jakość opieki położnej?

8

9. Jaką ocenę wystawiłby Pan/wystawiłaby Pani Przychodni NZOZ OMEGA?

9

10. Czy poleciłby Pan/poleciłaby Pani znajomym naszą Placówkę jako „Przychodnię przyjazną pacjentowi”?

10

11. Jak długo korzysta Pan/Pani z usług naszej Przychodni?

11


 

Do pobrania wyniki ankiet :
Wyniki ankiety pacjentów 2010| Wyniki ankiety pacjentów 2011 | Wyniki ankiety pacjentów 2014